donderdag 6 oktober 2011

Hallo, ik heb een hart gescrapd van riet, cadeau gedaan aan mijn vriendin die jarig was, natuurlijk gauw een paar foto's gemaakt!
Op het hart heb ik het mooie Maja papier gebruikt, dit blijft gewoon heel mooi papier,het binnenste hart is krijtbord, dus makkelijk te bewerken!
Langs het hart lint geplakt en ook over het hart een stukje lint met roosjes, ik heb het lijmpistool gebruikt om het op te plakken!De uitgestanste bloem is een spelbinder, er zitten 4 verschillende stempels op!
Natuurlijk ontbreken de roosjes niet, ik heb ze op kleur gebracht door over een inktpad te gaan en er daarna glimmermist overheen gespoten, nog 2 takjes geponsd en dat eronder gedaan!
Ook heb ik nog een vlinder van klei gemaakt, met een stempel heb ik er een afdrukje ingestempeld, daarna heb ik er distressinkt over heengepoetst, zo leuk om te doen!En daarbij gebruik je stempels ook nog op een andere manier, na het gebruik wel de stempels goed schoonmaken, dit was het dan weer, heb je vragen over iets, stuur gerust een mailtje!                                                                                                                                     

Liefs Jolanda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten