dinsdag 27 september 2011

Hallo, ik heb vandaag een kaartje gemaakt met een embossingfolder en een stans van Tim Holtz!
De embossingfolder heb ik bewerkt met distressinkt van Tim Holtz,de stans is er ook eentje van Tim Holtz, deze kaart staat op de beurs in Hardenberg bij de kraam van Creabest uit Ommen!Het papier is van My Mind's Eye Lost & Found!
Er is een hele serie van lost & found met papier,brads en roosjes, echt heel mooi! Op de randjes heb ik glitter goud gebruikt, kun je niet goed zien maar maakt de kaart wel af!

Je ziet op de auto nog stukjes die ik met glossy accents heb bewerkt, de plakband is ook van Tim Holtz, je hebt daar verschillende van, het leuke ervan is dat je die ook kunt bewerken met inkt en glitterlijm, helemaal naar je eigen kleuren van je kaart, jaaaah ik ben wel een beetje besmet met het Tim Holtzvirus, het is zo leuk om te doen!

                                                                                               Liefs Jolanda.

1 opmerking: