zondag 9 oktober 2011

Demodag Hobbyvision!

Wat een leuke dag gisteren bij de demo in Rijssen, hele mooie demo's gezien, het was gezellig druk en veel mensen gesproken! Moest wel om 4 uur weg, mijn vader wordt 70 en heeft dit samen met mijn zus en nichtje(Lisa is 11 geworden, en mijn zus is volgende week jarig)! gevierd in het wok restaurant in Almelo, gezellig en het was heel lekker! De kaart  heb ik speciaal voor mijn paps gemaakt!
Klik je op de kaart kun je alles wat beter zien, ik heb de kleine embossingfolder van Tim Holtz gebruikt, daar distressinkt ingedaan,op de embossingfolder gestempeld met de tekst,zijn specale teksten,die je in je embossingfolder kunt gebruiken en het mooie papier gebruikt van Lost & Found, daar heb ik ook de tekst uitgeknipt van you are so special
De 70 heb ik uitgestansd met het grote alfabet van spellbinder, deze heb ik bewerkt met Distress inkt, hetzelfde om de auto en de tekst, dit heb ik gedaan met de kleur walnut stain, krijg je mooi diepte in je kaart!
De vlaggetjes zijn van een Magnoliastans, het hoekje komt ook uit het mooie scrappapier, ik wens iedereen nog een fijne zondag!  Liefs Jolanda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten