donderdag 6 oktober 2011

Nicole Verkooijen!

Hallo, ik heb ook nog een kaartje gemaakt bij Creabest in Ommen, het was een workshop van Nicole Verkooijen, natuurlijk gedaan, Creabest is maar 10 min. bij ons vandaan, het grappige was dat iedereen inkleurde met copics en ik met mijn distress en aqaumarkers, kun je mooi samen combineren, dat laat Jenine ook zien bij de demodag, ik ben dan ook bij Hobbyvision om te helpen, maar ga zeker bij de demo's een kijkje nemen, lijkt mij super! En dan nu het kaartje!
Dit kaartje gemaakt, ik heb hem thuis nog veranderd, omdat ik hem voor mijn nichtje Lisa heb gemaakt, die is 4 oktober 11 jaar geworden en natuurlijk weer klei erop verwerkt!
Hier kun je het hartje beter zien!Bloemetjes erin gedrukt, witte verf in de bloemetjes gedaan, dit goed laten drogen en er daarna distressinkt over gepoetst, niet drukken maar zachtjes vegen zodat de bloemetjes mooi wit blijven!
                                                     Liefs Jolanda.

1 opmerking: