woensdag 1 juni 2011

Hoi hoi, ik had beloofd aan Bernadette om vanavond weer wat op mijn blog te zetten, ik kom al jaren bij kreatief in Almelo, ken Edith dan ook al heel wat jaartjes, ze heeft de winkel vandaag dan ook 12 en een half jaar, iets om te vieren toch?Nou, daar heeft Bernadette wel voor gezorgd, wat een bloemen, kaarten,bloemstukjes en cadeautjes heeft ze gekregen, het was mooi versierd in de winkel en er zijn heeeel veel klanten geweest, Bernadette had het geweldig georganiseerd, een mooie verrassing voor Edith, dat heel veel klanten kwamen om te feliciteren, er stond drinken en hapjes klaar en het was super gezellig!Vond het wel leuk om alles op de foto te zetten, ik had natuurlijk ook wat gemaakt voor Edith, dat zal ik ook laten zien, ik wilde tegen Edith nog even zeggen: je bent een bijzonder mens, eerlijk,oprecht,je hebt veel meegemaakt en toch doorgaan met alles wat je doet,bewondering waardering en respect! Heel veel liefs Jolanda!En dan nu de foto's!
Dit dienblad heb ik voor haar gemaakt gestempeld met distressinkt vintage photo!Gevuld met plantjes en heb er een tag ingemaakt!

Deze tag heb ik gemaakt van een Tim holz, de mini magnoliaatjes zijn hier dus heel leuk voor, ik heb haar ingekleurd met copics, de vlaggetjes komen bij doe@ding weg en de bloemetjes bij Hobbyvision en bij Duymelot!De tag heb ik eerst gestempeld en de randjes bewerkt met distressinkt vintage photo,wat pareltjes en speldjes erop gedaan!

Wat mooi, mensen hadden echt hun best gedaan om er iets mooi van te maken, hier het resultaat!
Ediht heeft ook prachtige bloemen gekregen!
Dit heb je ook echt verdiend, nog een hele mooie 12 en een half  jaar erbij, je weet dat er veel mensen om je heen staan om te helpen als dat nodig is! knuffel Jolanda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten