vrijdag 22 april 2011

Hoihoi,eindelijk weer een kaartje,was van de week even druk met wat andere dingen, dit kaartje had ik al gemaakt, ik heb de hartjesnestabilitie gebruikt,een martha Stewart pons, daarop heb ik met de hotfix pareltjes geplakt,een zijdelintje over de geponste Martha Stewart rand en daar nog een strikje opgemaakt met 2 speldjes,volgens mij gebruik je die normaal bij het quilten, ik heb ze ooit eens in een naaiwinkeltje gekocht en vond ze zo leuk omdat ze zo klein zijn, nu zag ik ze ook beneden bij Hobbyvision, ze hebben nu ook allerlei stoffen(ook Eline en Tilda) en allerlei dingen die nodig zijn om te quilten en daar zag ik ze liggen! Het mooie papier is van de serie Je t'adore!Het hoekje is ook van een nestabilitie van de serie lelie, daar zitten meerdere malletjes op! Bij Kreatief in Almelo heeft Edith ook veel keuze in nestabilities, handig als je in de buurt van Almelo woont, Edith heeft haar winkel in de Oranjestraat,bij Hobbyvision zijn ze ook te koop!


De Magnoliastempel  is ingekleurd met distress inkt,de kleuren tattered rose, worn lipstick, aged mahogany, tea dy, vintage photo, victorian velvet en walnut stain!
Het hartje heb ik met glitterlijm gedaan en de ruches van het jurkje ook, dat maakt het plaatje net af!

Het tekststempeltje is van Marianne en het hartje ook, roosjes heb ik met glitterlijm gedaan en onder de roosjes heb ik ook een malletje gebruikt van Marianne, die kun je onder elke bloem gebruiken! De tekststempel heb ik op een scrapvel gestempeld van Je t'adore en vervolgens uitgedrukt met de ronde nestabilities!                                       Lieve groetjes Jolanda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten