maandag 18 april 2011

Hallo,eindelijk weer een berichtje van mij, 9 april hebben wij i.v.m de heropening van Hobbyvision een demodag gehouden! De winkel is verbouwd en is erg mooi geworden, zoveel ruimte erbij echt super! Daarom was er dus een demodag, Jenine had een demo met haar eigen boekje, ze had alle kaarten uit haar boekje staan, als je ze dan ziet zijn ze nog veeeeel mooier!Hier Jenine bezig met een kaartje, ze had hem tijdens de demo niet afgekregen, maar nu staat hij in de winkel bij de andere kaarten, dan kun je zien dat je met hetzelfde patroon een hele andere kaart kan maken, hij is echt heel mooi geworden!
Hier is Femmy heel druk bezig om iedereen te leren hoe je de roosjes maakt met de nieuwe Marianne mallen,ze had ook weer prachtige kaarten gemaakt met de marianne mallen, haar kaarten kun je ook nog bewonderen in de winkel!Zelf heb ik ook een demo gegeven met de vagabond, ik heb laten zien wat je er allemaal mee kunt, het was echt super leuk om te doen,de vagabond is een fantastische machine,je kunt er echt alles doorhalen, van vilt,stof,alle mallen die er bestaan,je hebt dan nog wel 2 platen nodig en een embossingmatje,allemaal te krijgen bij Hobbyvision! Heb je vragen over de vagabond mag je mij altijd mailen!Wat ik ook nog even wil zeggen petje af voor Jan, Arjan, Wilma, Jenine en Elsina, wat hebben die een werk verzet in de winkel, ze hebben alles zelf gedaan, niet te geloven in die korte tijd, dat waren hele lange dagen en heel hard werken, ik heb hier echt bewondering voor! Liefs Jolanda.

2 opmerkingen:

  1. hoi Jolanda
    heb je gevonden
    leuk kaartje hoor

    Rineke uit rijssen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen