woensdag 7 december 2011

Hoihoi, kaartje gemaakt voor hobbyvision!
Het mooie papier gebruikt van Maja,dat is echt heel mooi Kerstpapier!
De tekststempel heb ik gestempeld met embossinginkt van Ranger en daar witte embossingpoeder op gestrooid en verhit!Sterretjes van klei gemaakt en  bewerkt met distress inkt tea dy en glitterlijm!Een strikje gemaakt met witte floss en daar ook de sterretjes aan opgehangen!
De bloem is een nieuwe pons van EK succes, daar een knoopje opgemaakt!Zo dat was het dan alweer, ik ga gauw verder met mijn  Kerstkaarten, nog een fijne avond!

                                             Groetjes Jolanda.

4 opmerkingen:

  1. Wauwww Jolanda gaaf je laatste creaties echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf is je kaart geworden Jolanda!
    Ben gelijk volger geworden ;)
    Mag ik je ook uitnodigen:)

    Fijne jaarwisseling.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er superleuk uit je kaartje. Gelijk volger geworden van je blog. Zou leuk zijn als je ook eens bij mij komt kijken.

    Fijne dag nog.

    Groetjes Mieke
    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag dat je een reactie bij me hebt achtergelaten. Wat superleuk. Ook heb je je aangemeld als volger maar waarschijnlijk is er iets mis gegaan want je profielfotootje staat er niet bij. Heb je wel op de button bij volger gedrukt (op aanmelden)of heb je alleen de link toegevoegd???????

    Ik zie het wel.
    groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen