dinsdag 17 januari 2012

Toch een beetje winter!

Hoihoi,dit kaartje had ik nog voor Creabest gemaakt,nog echt zo'n lekker winterse kaart,mijn zoon is helemaal gek van sneeuw,zal er nog wat vallen dit jaar?? Voor de kids hoop ik nog van wel,een beetje winter is toch ook wel lekker,beter als al die regen toch??Op mijn kaart is het in ieder geval winter!
Dit is het kaartje geworden,ingekleurd met Distress, het mooie blauwe papier is van Little Yellow Bicycle(blue forest)!
De Tekst is een rubon,heb ik nog een heleboele bende van in allerlei kleurtjes,het stempeltje is van de serie simply gorjuss!
De bloem gemaakt met een Marianne stans en bewerkt met de dabber snow cap,mocht je vragen hebben mag je mij altijd mailen,ik vind de reacties super om te lezen heel erg bedankt daarvoor!

                                                  Liefs Jolanda.

2 opmerkingen: